احتمال بازگشت مهدي کريميان به سپاهان
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
آنها براي دقايقي با سر دادن شعار مهدي برگرد به تيمت علاقه خود براي بازگشت مهدي کريميان به سپاهان را نشان دادند. در همين رابطه مهدي کريميان گفت: اين که هواداران در ورزشگاه اصفهان اسم من را صدا مي زنند براي من افتخار است و خوشحالم که در زمان حضورم در سپاهان آنقدر مفيد بوده ام که حالا هواداران سپاهان دوست دارند من به انجا برگردم. کريميان که زننده گل قهرماني سپاهان هم بوده است در ادامه در مورد احتمال بازگشتش به سپاهان گفت: سپاهان تيم بزرگ و پر افتخاري است و هر بازيکني طبيعتاً دوست دارد در اين باشگاه حرفه اي بازي کند. زماني هم که من بازيکن اين تيم بودم واقعاً برخورد خوبي از مديران اين تيم ديده ام. بله پيشنهاداتي دارم اهل بازار گرمي نيستم اما از يکي دو تيم ديگر هم پيشنهاد دارم اما هميشه گفته ام اولويت من تراکتور است و دوست دارم در اين تيم به هدفهاي بزرگي برسم. اما بايد بگويم اينکه به سپاهان برگردم و يا در نيم فصل از تراکتور جدا شوم محتمل است اما همه چيز بر مي گردد به نيم فصل و فعلاً هيچگونه تصميمي در اين رابطه نگرفته ام. کريميان در پايان گفت:من در تراکتور در کنار هوادارن اين تيم لذت مي برم و زندگي مي کنم و هميشه هم سعي کرده ام با تمام وجود براي اين تيم بازي کنم. اما از مسئولين اين تيم انتظار بيشتري در برخي از موارد دارم. مسائلي که دوست ندارم آنها را مطرح کنم چرا که با توجه به حضور آقاي زيني زاده که انصافاً مدير صادقي است ترجيح مي دهم با خودش در رابطه با مشکلاتم حرف بزنم. به هرحال من و بازيکنان، آقاي زيني زاده، به عنوان مدير عامل اين تيم و آقاي جلالي به عنوان مسئول کادر فني، همگي در يک کشتي سوار هستيم و در کنار هم براي موفقيت تراکتور تلاش مي کنيم.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)